Jeżeli zgłoszenie dotyczyć będzie utrudnień w związku z zakupem różnych wersji gry, dodatków DLC, brakujących/błędnych kodów aktywacyjnych itp., prosimy o podanie odpowiedzi na poniższe pytania:

- w którym sklepie i w jakim kraju został nabyty produkt?
- czy gra występuje w formie dysku, czy cyfrowego kodu?
- czy jest to podstawowa wersja gry sprzed 9 lutego 2016 (zaktualizowana do Dying Light: The Following - Enhanced Edition poprzez platformę Steam/PS4/Xbox One), czy też wersja zakupiona oryginalnie po 9 lutego 2016, zawierająca wszystkie wcześniejsze dodatki (tj. DLC wchodzące w skład Przepustki Sezonowej + The Following)?


Dodatkowo w celu ustalenia problemu z kodem, uprzejmie prosimy o przesłanie nam skanu dowodu zakupu produktu wraz ze zdjęciem karty startowej:


1) prosimy zeskanować kartę startową gry, na której znajduje się kod i wydrukować ją;

2) na wydruku karty prosimy napisać długopisem lub pisakiem swoje imię i nazwisko oraz adres mailowy używany, aby się z nami kontaktować;

3) następnie prosimy *zeskanować podpisaną kartę startową lub zrobić jej wyraźne zdjęcie i odesłać ją nam wraz z kopią paragonu/dowodu zakupu.


*można oczywiście zrobić zdjęcie aparatem cyfrowym


Zobacz też: Problem z kluczem karty startowej / Niepoprawny kod produktu